onsdag 18 januari 2012

Oh happy days!

Välkommen in!
Nu slår jag upp portarna för en sprojlans ny blogg. 
Aaaahhh..känns som att jag skulle kliva in i ett nyskurat hus! Rent! Har två andra bloggar också. Varför en ny blogg tänker ni kanske då. Det ska jag avslöja. Det här är en bröllopsblogg! Ja, kan ni tänka er. Efter ca 15 år som sambos ska jag äntligen få uppleva den stora dagen!
Vi ska bli på riktigt man och hustru.
Har haft planer på det i 4 år ca nu. Men det har varje sommar kommit något annat kostsamt i vägen. Det är väl så när man har ett hus med renoveringsbehov. 
Men nu kände vi att det var dags. Så på denna blogg ska jag samla mina tankar, ideér och dela med mig av vägen fram till den stora dagen. 
Jag har ganska klart för mig hur jag vill att det ska se ut och vara, men kommer nog lägga in lite andra tips och ideér till andra som går i giftastankar. Och självklart är ni välkomna att kommentera och dela med er av era tankar och tips. Bara roligt om jag får känna nya människor. Och kul att få dela något som bröllops planer med någon i samma situation =)
Så kom med på tåget!

(bilden är lånad, minns tyvärr inte var så tipsa mig gärna om du vet vems det är)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar