måndag 23 januari 2012

Brudbuketter

Så var det det här med blommor. Oj så mycket fina blommor det finns.
Vårt färgtema är lila, vitt och cremefärgat.
Här kommer bilder på några av mina favorit blommor och buketter.

 Fin detalj med pärlor.
Fin bukett, älskar hjärtan på tråd och den lila färgen.
Här är en liknande fast utan de rosa rosorna. 
Denna bukett är en av mina största favoriter. 
Även denna är en stark favorit. Fast jag har inte tänkt mig så starkt lila blommor, mer åt lavendel lila.
En till vacker bukett, men jag vill nog ha lite färg iallafall i den.
Denna är också helt ljuvlig. Orchideérna med gerberan och rosorna och hjärtan på tråd gör en så spännande kombination. Den buketten fast i ljust lila och lavendel lila och vitt. Det vore nog klockrent.
En annan fin bukett med orchideér i.
Skulle gärna göra buketten själv men det blir nog för mycket då jag även ska göra tårtan samt dekorera. Måste nog låta någon annan överta en del av pysslet också. 

1 kommentar:

  1. ÅH:) Fin blogg:) Kollade lite på dina bilder och vi verkar ha ganska lika smak!!
    Kul!! Om du vill titta in hos mig: tankarombrollo.blogspot.com

    SvaraRadera